czwartek, 13 listopada 2014

1. W końcu skończyłam :) - z serii 1 z 10 :)

Witajcie Kochani,
Od publikacji ostatniego posta minęła chwilka, ale nie próżnowałam. Starałam skończyć to co wyszło z mojej głowy :). Pomysłów było wiele, ale tylko niektóre ujrzały światło dzienne. No właśnie ujrzały i zostały skończone tylko w niewielkiej części. Postanowiłam zabrać się za konkretną rzecz i raz a porządnie ją skończyć, no bo inaczej nic nie skończę a pomysłów będzie coraz więcej.

Tak więc pierwszym wykończonym pomysłem są spodenki - ogrodniczki dla mojego małego ogrodnika :) Kiedyś widziałam takie spodenki na internecie. Ponieważ lubie wszsytko sama zrobić to bez wykrojów tylko ze zdjęciem spodenek zaczęłam się za robotę.






2 komentarze:

  1. Wow! Ale świetne i pomysłowe :) Masz mega talent szyciowy. A gdzie zdjęcie Małego Ogrodnika w ogrodniczkach? Kochana zapraszam na candy :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń